Creëer rust op kantoor met Twinfield Samenwerken

Slimmer digitaal samenwerken Veel accountants moeten door Corona noodgedwongen overstappen op een digitale manier van werken. En dat gaat niet altijd zonder slag of stoot. Hou houd je bijvoorbeeld inzicht in de status van werkzaamheden binnen het team en weet je wat er door wie met klanten afgesproken is? En hoe blijf je snel schakelen met je klant én weet je wat er speelt? Steeds meer kantoren ervaren al het gemak van Twinfield Samenwerken: hét nieuwe pakket voor accountants en administratiekantoren om gestructureerd en transparant digitaal samen te werken met collega's en klanten. Hun ervaringen: ‘we realiseren rust op kantoor en schakelen sneller met onze klanten.’ Dit levert het je op: • Uniforme werkwijze • Voorspelbare werkdruk • Centraal overzicht van planning en werkzaamheden • Transparantie binnen t team én naar klanten Ervaring van onze klanten ‘’Twinfield samenwerken heeft vooral voor rust binnen ons kantoor gezorgd. Door een heldere en duidelijke takenlijst per medewerker weet iedereen wat hij moet doen. Voorheen was ik continu aan het schakelen tussen diversen Excel sheets waar de planning in stond, nu staat alles op één plaats in een overzichtelijk overzicht’’.