Samenwerken in de cloud – een logische stap

Het gaat lekker met het bedrijf van uw cliënt. Hij ziet zijn omzet groeien en de toekomst ziet er veelbelovend uit. Maar die groei betekent ook dat de administratie complexer wordt. Wat nu?

De schoenendoos voorbij

Hoewel uw cliënt de schoenendoos met bonnen voorbij is en zijn zaken netjes op orde heeft in zijn boekhoudpakket, is hij toch meer tijd kwijt aan de administratie dan hem lief is. Ondernemen houdt nooit op, maar uw cliënt besteedt zijn avonden en weekenden toch liever aan andere dingen dan zijn administratie!

Wat zeggen de cijfers?

Al die cijfers zijn ook best lastig te interpreteren. Staat het bedrijf er financieel gezien echt wel zo goed voor? Hoe zit het bijvoorbeeld met de cashflow, ook op langere termijn? En kan die grote investering nu gedaan worden of is het beter om even te wachten? Fiscaal kan dat ook nog veel uitmaken.

6 goede redenen

Het is voor uw (potentiële) cliënt tijd om de volgende stap te maken: samenwerken met u als accountant in de cloud. We geven uw cliënt zes goede redenen om daar niet mee te wachten.